Dla ułatwienia operacji, ta witryna wymaga zainstalowania plików cookies na twoim komputerze. Czy wyrażasz na to zgodę? Wiecej informacji
Elastyczna modułowa rama

Rama CARGO

Elastyczna modułowa rama

Charakterystyka

Długość ramy (m)

6,6 → 7,55

Oś (osie)

Oś podwójna
Oś potrójna

Gama

Modułowy system Cargo
Układ jezdny

Układ jezdny

Ramy CARGO są standardowo wyposażone w hydrauliczne zawieszenie osi Hydro-Tandem (CARGO TSM) lub Hydro-Tridem (CARGO TRM). Taki typ układu jezdnego łączy w sobie zalety osi ciągniętych nad przeszkodami i systemu osi półniezależnych cechujących się dużym ugięciem. Zawieszenie funkcjonuje w obiegu zamkniętym zgodnie z zasadą naczyń połączonych. Zastosowanie przewodów o dużym przekroju ma zwiększyć szybkość reagowania siłowników, co stanowi dużą zaletę w przypadku deniwelacji. Ugięcie wynoszące 250 mm gwarantuje doskonałe rozłożenie obciążeń w każdej sytuacji.
Zakładanie / zdejmowanie podstawowego osprzętu

Zakładanie / zdejmowanie podstawowego osprzętu

System CARGO zapewnia maksymalną rentowność osprzętu rolniczego, gdyż jedno podwozie służy do 5 maszyn! Jest to ekonomiczne rozwiązanie do łatwej adaptacji. Poza wozem asenizacyjnym, także z oprzyrządowaniem tylnym, na podwoziu można również zamocować inny osprzęt, np. rozrzutnik obornika, skrzynię przyczepy objętościowej, przyczepy uniwersalnej lub przyczepy skorupowej z wywrotem.
Obsługa i kontrola

Obsługa i kontrola

Maszyny wyposażone w elektrozawory umieszczone na jednolitej podstawie są zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi ocynkowaną skrzynką. Ta hydrauliczna centrala rozdzielcza zawiera blok hydrauliczny o wydajności 60 l/min lub 120 l/min. Duża liczba funkcji hydraulicznych pojazdu wymaga małego przepływu, ale również należy wiedzieć, które funkcje wymagają dużego przepływu, jak np. silniki hydrauliczne napełniacza turbo, rozdzielacz(e), itd.
Twist-Lock

Twist-Lock

Żeby system modułowy był jak najbardziej opłacalny, zakładanie i zdejmowanie podstawowego osprzętu powinno być jak najprostsze i wykonywane w minimalnym czasie. Umieszczenie osprzętu na ramie ułatwiają prowadnice. Mocowanie oprzyrządowania na ramie odbywa się przy pomocy 2 x 3 rygli ‘‘Twist Lock’’ znajdujących się wzdłuż ramy. CARGO jest wyposażone w tylne haki, które są w stanie wytrzymać obciążenia wywierane przez osprzęt. Połączenie tych dwóch sprawnych systemów zapewnia wygodną obsługę i większą rentowność.
Wał przekaźnikowy

Wał przekaźnikowy

W zależności od osprzętu, można bez trudu dopasować wałki przegubowe, aby uruchomić pompę przechyłu Trans-CARGO lub wałki wyładowcze Silo-CARGO.
Komfort jazdy

Komfort jazdy

Montaż na siłowniku z dwoma zbiornikami azotu zapewnia wyjątkową sprężystość.
Charakterystyka
Modele

Zdjęcia

Modułowy system Cargo
Modułowy system Cargo
Modułowy system Cargo
Modułowy system Cargo
close
joskin